لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801

ماشین لباسشویی کم مصرف پاکشوما مدل BWF-40801 یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی پاک سرویس است که از سری K میباشد. این سری از لباسشویی ها با داشتن جدیدترین امکانات شرایط بسیار خوبی را برای شستشوی لباس برای خانواده های ایرانی رقم زده است. این محصول خوش ساخت دارای ظرفیت 8 کیلوگرم است که برای خانواده های با جمعیت رو به بالا مناسب است. ظرفیت مهمترین عامل در خرید ماشین لباسشویی است که باید مورد توجه قرار داد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید. طراحی دستگاه در عین ساده بودن زیبایی هم دارد. وجود پنل نمایشگر در کنار ولوم انتخابگر برنامه میتواند ترکیب خوبی را روی پنل ایجاد کند. عمده تفاوت ماشین لباسششویی های پاکشوما در ظاهر، جای نمایشگر آن است. در برخی از مدل ها این نمایشگر در سمت راست و در برخی دیگر در سمت چپ قرار گرفته است. مشخصات اصلی این محصول را در ادامه بخوانید.

 

امکانات ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی

یکی از بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801 سیستم ADD GARMENT است. این قابلیت امکان بسیار خوبی را برای خانم خانه دار ایجاد میکند تا بتواند لباسی را که فراموش کرده است که به دیگ اضافه کند را در حین کار ماشین لباسشویی به دستگاه اضافه کند. لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل 40801 دارای دور موتور 1400 دور است که در هر دقیقه این مقدار میچرخد. میزان صدای دور خشک کن در لباسشویی پاکشوما زیاد نیست و به خوبی میتوانید در زمان ها شب دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده نمایید. اگر برای شستشو لباس های نخی و کتان خود استرس دارید، نگران نباشید میتوانید با سیستم COTTON ECO در لباسشویی یک شستشوی اقتصادی را رقم بزنید. کمپانی پاکشوما جهت صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی المنت را در لباسشویی حذف کرده است و شیر آب گرم را به دستگاه اضافه کرده است.

 درب ماشین لباسشویی از نوع درب فضایی است و دارای یک طلق محافظ جهت جلوگیری از اتلاف انرژی است. این درب به سمت چپ باز میشود و دهانه با ابعاد مناسبی دارد تا لباس ها به راحتی ورود و خروج شوند. برنامه DELAY در لباسشویی این امکان را نیز به شما میدهد تا شستشو را با تاخیر انجام دهید. از یک ساعت تا 24 ساعت قابلیت تاخیر در زمان دارد تا به کار های دیگر خود در طول روز برسید. اگر قصد دارید تا لباس ها را بیشتر از قبل آبگیری کنید میتوانید گزینه EXTRA RINSE را از روی پنل ماشین لباسشویی فعال کنید. این یک سیستم آبکشی اضافه است که بر روی ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل BWF-40801 تعبیه شده است. یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی اتومات پاکشوما دارد، استفاده از دیگ الماسه است. دیگ الماسه در لباسشویی قدرت بسیار خوبی را در جهت شستشوی لباس ایجاد میکند. قطر سوراخ ها در این دیگ کاهش پیدا کرده است و باعث شده است تا لباس ها به این سوراخ ها گیر نکند و شستشوی بهتری را ایجاد میکند.

 

 

موتور ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40801

موتور استفاده شده در ماشین لباسشویی پاکشوما اینورتر مدل BWF-40801 از نوع اینورتر BLDC است. این نوع از موتور ها تا 25 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میکند و رتبه ماشین لباسشویی را در رده ++A قرار داده است.

 از دیگر امکانات این محصول خوش خرید پاکشوما میتوان به قابلیت تنظیم دمای دستی آب از ۲۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد و تنظیم دور موتور از 600 تا 1400 دور اشاره کرد.

 

 

لباسشویی اتومات 8 کیلویی پاکشوما  مدل WT 40801 BWF چه رنگ هایی دارد؟

ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40801 WT از پاکشوما، در دو رنگ سفید و نقره ای در بازار عرضه می‌شود.

رنگ سفید ماشین لباسشویی 8 کیلویی BWF 40801 WT، طراحی ساده و کلاسیکی دارد و باعث می‌شود در هر دکوراسیون داخلی قابل استفاده باشد.

در حالی که رنگ نقره ای، طراحی مدرن و شیکی دارد و به‌خوبی با دکوراسیون‌های مدرن و خاص هماهنگ می‌شود.در هر صورت، با توجه به اینکه هر دو رنگ ماشین لباسشویی پاکشوما مدلBWF-40801  با ظرفیت 8 کیلوگرم شرکت پاکشوما، با کیفیت و با داشتن ویژگی‌ها و عملکرد مشابه در بازار عرضه می‌شوند، انتخاب رنگ مناسب، به عوامل دیگری مانند سلیقه شخصی، دکوراسیون داخلی و نیازهای شما بستگی دارد.

به هر حال، هر دو رنگ سفید و نقره ای، در ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40801 WT از پاکشوما، با کیفیت ساخت و عملکرد بالا، به یکی از گزینه‌های مناسب برای خریدارانی که به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت هستند، تبدیل شده‌اند.

 

 

مصرف انرژی ماشین لباسشویی اتومات پاکشوما  مدل WT 40801 BWF KG8

ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40801 WT از پاکشوما، با مصرف انرژی کم و کارایی بالا، یکی از ماشین‌های لباسشویی با صرفه‌جویی بالا در بازار است.

ماشین لباسشویی BWF 40801 WT شرکت پاکشوما دارای برچسب انرژی کلاس A+ می‌باشد که نشان دهنده صرفه‌جویی بسیار بالا در مصرف انرژی است.

مصرف انرژی سالانه این ماشین لباسشویی با توجه به شرایط محل استفاده و نحوه استفاده، می‌تواند متفاوت باشد.

با این حال، میزان مصرف انرژی در هر برنامه شستشوی مختلف، به صورت جداگانه نشان داده شده است و در برچسب انرژی هر برنامه بیان شده است.

به‌طور کلی، مصرف انرژی برای برنامه‌های شستشوی استاندارد در ماشین لباسشویی 8 کیلویی BWF 40801 WT، بین 0.17 تا 0.87 کیلووات‌ساعت می‌باشد.

همچنین، ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40801 WT با تکنولوژی Inverter Direct Drive مجهز شده است که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی بیشتری می‌شود.

همچنین، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40801 WT با داشتن سیستم EcoBubble، با استفاده از حجم کمتری از آب و انرژی، لباس‌های شما را به‌طور کامل شستشو می‌دهد.

در کل، ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40801 WT از پاکشوما با برچسب انرژی کلاس A+، موتور Inverter Direct Drive و سیستم EcoBubble، با صرفه‌جویی بالا در مصرف انرژی همراه است که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از این ماشین لباسشویی، نه تنها به صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی بپردازید بلکه به حفظ محیط زیست و کاهش اثرات مخرب آن نیز کمک می‌کنید.

 

 

ویژگی های محصول

·        یکی از بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801 سیستم ADD GARMENT است.

·        این قابلیت امکان بسیار خوبی را برای خانم خانه دار ایجاد میکند تا بتواند لباسی را که فراموش کرده است که به دیگ اضافه کند را در حین کار ماشین لباسشویی به دستگاه اضافه کند.

·        لباسشویی ۸ کیلویی پاکشوما مدل ۴۰۸۰۱ دارای دور موتور ۱۴۰۰ دور است که در هر دقیقه این مقدار میچرخد.

·        میزان صدای دور خشک کن در لباسشویی پاکشوما زیاد نیست و به خوبی میتوانید در زمان ها شب دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده نمایید.

·        اگر برای شستشو لباس های نخی و کتان خود استرس دارید، نگران نباشید میتوانید با سیستم COTTON ECO در لباسشویی یک شستشوی اقتصادی را رقم بزنید.

·        کمپانی پاکشوما جهت صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی المنت را در لباسشویی حذف کرده است و شیر آب گرم را به دستگاه اضافه کرده است.

·        درب ماشین لباسشویی از نوع درب فضایی است و دارای یک طلق محافظ جهت جلوگیری از اتلاف انرژی است.

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801،قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801،خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801،مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801،کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801،ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40801،ماشین لباسشویی پاکشوما،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۷:۵۷ توسط:نازگل موضوع: نظرات (0)