لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

تلویزیون اسنو مدل SSD-55SK610U

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل  SSD-55SK610UD

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK610UD یکی از لوازم صوتی و تصویری با کیفیت و شیک موجود در بازار می باشد. برند اسنوا متعلق به یک شرکت ایرانی است که سابقه درخشانی در تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری دارد. تلویزیون اسنوا از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است و با مجهز بودن به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا، تصویر را خوش رنگ، درخشان و با کیفیت فوق العاده ای پخش می کند، همان قدر که کیفیت تصویر در یک تلویزیون ال ای دی اهمیت بالایی دارد کیفیت و رسا بودن صدا نیز از نکات با اهمیت است.در ادامه مطالب برای کسب اطلاعات بیشتر با اعتماد کالا همراه باشید .

 اسنوا نیز با توجه به این نکته از بلندگوهای حرفه ای که صدا را شفاف و قدرتمند پخش می کنند در این محصولات استفاده کرده. این مدل از تلویزیون اسنوا یکی از محصولات منحصر به فرد این شرکت می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. تلویزیون ال ای دی اسنوا به سیستم عامل اندروید مجهز شده که به شما امکان نصب اپلیکیشن ها و برنامه های ممکن را می دهد و برای ذخیره سازی این برنامه ها در تلویزیون حافظه داخلی 8 گیگا بایت در نظر گرفته شده است. HDR10 یکی از جدید ترین تکنولوژی های موجود در تلویزیون هوشمند اسنوا به شمار می آید قابلیت HDR10 به‌ صورت خودکار، رنگ و وضوح تصویر را به‌ گونه‌ای تنظیم می‌کند که اجسام و زوایای آن ها حتی در پس‌ زمینه‌ی هم رنگ شان، به‌ طور کامل قابل تشخیص باشند.

 

تلویزیون SSD-55SK610UD دارای صفحه‌نمایش بزرگ 55 اینچی با فناوری LED است، این فناوری همراه با صفحه تخت و وضوح تصویر ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰، زیبایی و جذابیت تصاویر را جلوی چشم بیننده ظاهر خواهد نمود. کیفیت تصویر به‌صورت Ultra HD 4K بوده و دستگاه مجهز به HDR با نسبت تصویر 16:9 است. یکی از وجوه تمایز این دستگاه هوشمند بودن آن است. هوشمند بودن یک تلویزیون بدان معناست که کاربر می‌تواند از آن به‌عنوان یک گوشی هوشمند استفاده کرده و با اتصال به اینترنت در صفحات وب گشت‌وگذار کند، فیلم و کلیپ ببیند و یا موسیقی گوش دهد. این دستگاه دارای سیستم‌عامل اندروید همراه با پردازنده ۴ هسته‌ای بوده و قابلیت نصب بازی و برنامه‌های اندرویدی را داراست.

صدای تلویزیون اسنوا SSD-55SK610UD به کمک دو بلندگو با توان صوتی ۱۵ وات و مجموع ۳۰ وات تأمین می‌شود. این بلندگوها در قاب پایینی تلویزیون قرار گرفته و دارای استاندارد صوتی دالبی هستند.

 

 

مشخصه های فنی و ظاهری تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK610UD دارای تمامی امکانات اولیه مورد نیاز یک تلویزیون می باشد. این محصول دارای صفحه تخت بوده و امکان پخش تصاویر با کیفیت 4K را دارد. زاویه دید گسترده این تلویزیون این امکان را فراهم کرده تا تماشای فیلم از زوایای متفاوت نیز فراهم شود. تلویزیون 55 اینچ اسنوا مجهز به گیرنده دیجیتال DVBT2 می باشد تا شما دیگر نیاز به خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشید که به راحتی تمامی شبکه های صدا و سیما را دریافت می کند. از دیگر مشخصه ی تلویزیون ال ای دی اسنوا می توان به قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR) و پنل مقاوم در برابر ضربه IPS اشاره کرد. Screen Mirroring از دیگر تکنولوژی های پیشرفته در تلویزیون ال ای دی اسنوا است شما با استفاده از این فناوری به راحتی می توانید محتوای گوشی یا تبلت خود را بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

کیفیت صدا و بلندی اسپیکرها

اسنوا معمولا در تلویزیون‌های خود از اسپیکرهای بسیار قدرتمند استفاده می‌کند که در تلویزیون هوشمند 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SK610U نیز سنت شکنی نکرده است. اسنوا برای این تلویزیون یک سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 30 وات (توان خروجی هر کدام از اسپیکرها 15 وات) در نظر گرفته است. بلندی صدای این اسپیکرها فوق‌العاده است و صدا را به واضح‌ترین شکل ممکن به دورترین نقاط سالن خواهد رساند. اسنوا برای اینکه سیستم صوتی این تلویزیون را به کمال برساند از استانداردهای صوتی مختلفی مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus و صدای فراگیر Surround استفاده کرده است. در مجموع می‌توان گفت که کیفیت صدای بالای این تلویزیون یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

 

 

بخش نرم‌افزار تلویزیون هوشمند

این تلویزیون با رابط کاربری هوشمند اندروید به بازار عرضه می‌شود. این رابط کاربری اندروید به شما امکانات متنوعی مانند وب گردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، امکان نصب برنامه‌های اندروید مختلف و … را می‌دهد. در یک کلام می‌توان گفت که رابط کاربری این تلویزیون به شما این امکان را می‌دهد تا از تلویزیون درست مانند یک لب تاب و تلفن همراه هوشمند استفاده کنید. اسنوا برای اینکه شما بتوانید از این قابلیت‌های هوشمند بهتر استفاده کنید، قابلیت اتصال موس را هم به این تلویزیون اضافه کرده است. از دیگر امکانات نرم‌افزاری تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610U می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تلتسک

این تلویزیون دارای رابط کاربری هوما است. این رابط کاربری امکان اجرای فرمان‌های صوتی به زبان فارسی را به تلویزیون می‌دهد.

·        این تلویزیون از قابلیت HbbTV پشتیبانی می‌کند.

·        ماشین زمان و قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی بر روی یک حافظه جانبی از دیگر امکانات این تلویزیون به شمار می‌روند.

·        این تلویزیون امکان دسترسی شما به راهنمای پخش برنامه‌های صداوسیما (EPG) را می‌دهد.

 

 

 

سخت افزار تلویزیون اسنو مدل SSD-55SK610U

اسنوا در بخش سخت‌افزاری این تلویزیون نیز حساسیت زیادی به خرج داده است و این محصول خود را با یک پردازنده‌ 4 هسته‌ای با ظرفیت حافظه رم 1.5 گیگابایتی روانه بازار کرده است. پردازنده 4 هسته‌ای به کار رفته شده در این تلویزیون سبب شده است تا رابط کاربری این تلویزیون بسیار روان و بدون کوچکترین لگ و باگ باشد. برای اینکه شما بتوانید، نرم‌افزارهای مختلف اندروید را بر روی تلویزیون نصب کنید، ظرفیت حافظه داخلی 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.  از دیگر امکانات سخت‌افزاری این تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یک تیونر داخلی از نوع DVB-T2 در این تلویزیون کار گذاشته شده است. این تیونر به شما کمک می‌کند تا تمامی شبکه‌های صدا و سیما (دیجیتال، اچ دی) و رادیو را بدون کوچکترین مشکل و نیاز به دستگاه اضافی دریافت کنید.

این تلویزیون دارای قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا است. Screen Mirroring به شما این امکان را می‌دهد تا تلفن همراه خود را با تلویزیون سینک کنید.

 

 

درگاه‌های ارتباطی

در عصر اینترنت اشیا که هر وسیله‌ای قابل برقراری ارتباط با دیگر وسایل است، تلویزیون باید از درگاه‌های مختلف ارتباطی پشتیبانی کند. از مهمترین درگاه‌های ارتباطی که اسنوا در این تلویزیون کار گذاشته است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·        2 عدد درگاه USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال به تلویزیون

·        3 عدد درگاه HDMI برای وصل کردن لب تاب، کنسول بازی و سایر وسایل الکترونیکی

·        درگاه‌های HDMI این تلویزیون از ARC و CEC پشتیبانی می‌کنند.

برای اتصال تلویزیون به اینترنت Snowa اینترنت بدون سیم (Wi-Fi) و پورت شبکه (LAN) را در نظر گرفته است.

بلوتوث یکی دیگر از درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون است که شما می‌توانید از آن به اشتراک گذاشتن فایل‌های خود استفاده کنید.

خروجی هدفون و اچ دی موبایل MHL از دیگر پورت‌هایی است که در این تلویزیون کار گذاشته شده‌اند.

 


برچسب: بررسی تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610U،قیمت تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610U،خرید تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610U،فروش تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610U،مشخصات تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610U، تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610U، تلویزیون اسنوا ،تلویزیون 55 اینچ اسنوا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۶:۵۰ توسط:نازگل موضوع: نظرات (0)