لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2035GW

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی مدل  SN8-2035GW


ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هارمونی مدل SN8-2035GW یکی از محصولات جدید این شرکت است که با طراحی زیبا و امکانات مدرن، نیازهای خانواده‌های ایرانی را برآورده می‌کند. این ساید بای ساید دارای ظرفیت 35 فوت است که برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که به فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی نیاز دارند، گزینه مناسبی است.از مهمترین کاربرد های این کمپرسور می توان به قدرت بالا و عملکرد عالی و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی اشاره کرد. از فناوری های بکار رفته در یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2035GW می توان به تکنولوژی Metal Cooling ، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling ، سیستم حفظ سرمایش vip یا همان Platinium Zone Bar ، وجود حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی ، سیستم کاهش صدا در شب ، فن آوری گردش هوای سه بعدی Multi Air Flow اشاره کرد. در سیستم گردش هوای سه بعدی Multi Air Flow دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا داخل یخچال تعبیه شده است که کمک می‌کند تمامی طبقات یخچال به سرعت و بصورت یکپارچه خنک می شود. سیستم چندگانه گردش هوا باعث می‌شود تا رطوبت و دما در طول روز در تمام سطوح یخچال باقی بماند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید .

 

 

تکنولوژی برتر در ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2035GW دارای ظرفیت بسیار بالایی در نگهداری انواع مواد غذایی و تضمین حفظ کیفیت مواد غذایی دارد. وجود فیلتر های قدرتمند مانند Tripple موجب ماندگاری کیفیت مواد غذایی و سلامت بالای آنها می باشد. ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2035GW دارای یخساز اتومات تک پدال و آبسردکن اتومات تک پدال می باشد. وجود سامانه حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات Green Ray ،  حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی ، سیستم کاهش صدا در شب ، سیستم سرمایش دوگانه ، سیستم بدون برفک No Frost ، فیلتر تصفیه آب  ، امکان اتصال به آب شهری ، سیستم روشنایی یخچال از نوع LED ، سرمایش سریع ، سیستم سرمایش فلزی ، وجود فیلتر سه لایه کریستال نیز در این یخچال تعبیه شده است. در این محصول راتقا کیفی سیستم الکترونیک مشهود است و همچنین کاهش چشمگیر انرژِ به میزان 23 درصد وجود دارد. میزان صدای یخچال 38 دسی بل می باشد و این مدل را جزو کم صدا ترین یخچال های موجود در بازار کرده است. از دیگر سیستم های بکار رفته در ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2035GW می توان به فناوری کاهش مصرف انرژی و همچنین وجود هوم بار دیسکی با سامانه آرام بازشو اشاره کرد.

 

 

 

ویژگی‌های ساید بای ساید اسنوا

·        سیستم سرمایش هوشمند No Frost

·        دارای یخچال و فریزر

·        یخچال دارای 5 طبقه و 2 کشو

·        فریزر دارای 5 طبقه

·        دارای آبسردکن و یخساز

·        دارای پنل لمسی

·        دارای گارانتی 24 ماهه

 

 

 

یخچال و فریزر

این ساید بای ساید دارای یخچال و فریزر مجزا است که باعث می‌شود که بتوان مواد غذایی را با دمای مناسب نگهداری کرد. یخچال این ساید بای ساید دارای 5 طبقه و 2 کشو است که فضای کافی برای نگهداری انواع مواد غذایی را فراهم می‌کند. فریزر این ساید بای ساید نیز دارای 5 طبقه است که برای نگهداری مواد غذایی منجمد مناسب است.

 

 

یخساز و آبسردکن داخلی اتوماتیک

این ساید بای ساید دارای آبسردکن و یخساز است که دسترسی به آب خنک و یخ را آسان می‌کند. آبسردکن این ساید بای ساید دارای مخزن آب داخلی است که نیازی به اتصال به آب شهری ندارد.

 

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی ساید بای ساید اسنوا مدل 2035GW اسنوا، با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول انتخاب گزینه های مورد نظر شما را تسهیل می بخشد. این صفحه نمایش ها با توجه به مدل محصول دارای رنگ های متفاوت مشکی و طرح فلز می باشد.

 

بار خانگی

یکی از ویژگی ها و قابلیت های مهم یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2035GW  وجود هوم بار آن است. هوم بار دسترسی به محتویات داخل یخچال را  اسان نموده و بطری های نوشیدنی تان را کاملا خنک نگه میدارد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میشود.

تابش فرکانس نور سبز، در یخچال باعث میشود نوشیدنی ها و مواد غذایی به مدت طولانی تری تا زمان مصرف طراوت خودشان راحفظ نموده و شاداب و تازه بمانند.

 

 

سامانه انجماد سریع

 
سامانه انجماد سریع (Quick Freeze) یکی از ویژگی‌های کاربردی در یخچال فریزرها است که به حفظ کیفیت مواد غذایی منجمد کمک می‌کند. این سامانه با کاهش سریع دمای مواد غذایی، از تشکیل بلورهای یخ بزرگ در آنها جلوگیری می‌کند. بلورهای یخ بزرگ می‌توانند باعث آسیب به بافت مواد غذایی شوند و کیفیت آنها را کاهش دهند.

 

کاهش مصرف انرژی

کمپرسور اینورتر یخچال هایپر با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی، با کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان 23% و در نتیجه کاهش هزینه ها، موجب دستیابی نشان انرژی A+ برای این محصول شده است.

 

کاهش صدا

کمپرسور اینورتر با کنترل هوشمند و تنظیم کارکرد یکنواخت، 11% صدای کمتر تولید می کند تا زندگی با آرامش بیشتری را برای شما فراهم آورد.

 

chiller zone

مواد پروتئینی برای نگهداری، نیاز به درجه حرارت خاصی دارند. از این رو شرکت اسنوا، کشوهای مخصوصی برای قرار دادن این نوع مواد غذایی تولید کرده است. محفظه ی ویژه ی نگهداری حرفه ای گوشت با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است. این محفظه مواد غذایی را تا زمان پخت تازه نگه میدارد. 

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی بسیار بالاتری را نسبت به کمپرسورهای معمولی دارا می باشد که سبب کاهش مصرف انرژی در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی می شود.

 

فضای داخلی

طبقات و کشوهای داخلی SN8-2035GW آن از نوع شیشه ای با دوام و باکیفیت بوده که وزن سنگین ظروف را تحمل میکند، این یخچال دارای 5 طبقه بوده و دارای محفظه میوه و سبزیجات میباشد، طوری تعبیه شده است که دمای این دو طبقه برای نگهداری میوه و سبزیجات کاملا مناسب میباشد و میوه و سبزیجات را تا مدت زمانی به نسبت طولانی تر تازه و سالم نگه میدارد. در قسمت فریزر 3 طبقه در نظر گرفته شده که لامپ آن از نوع LED میباشد لامپ های LED روشنایی و نور بیشتری دارند و درجه حرارت این لامپ ها کمتر است و سرمای داخل یخچال هدر نمیرود.

 

جمع‌بندی

ساید بای ساید 35 فوت اسنوا سری هارمونی مدل SN8-2035GW یک محصول باکیفیت و پرکاربرد است که با توجه به امکانات و قابلیت‌های خود، ارزش خرید بالایی دارد. این ساید بای ساید برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که به دنبال یک ساید بای ساید کم مصرف با امکانات پیشرفته هستند، گزینه مناسبی است.

 


 


برچسب: ساید بای ساید اسنوا مدل 2035 ،قیمت ساید بای ساید اسنوا،مشخصات ساید بای ساید اسنوا مدل2035،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۴:۱۹ توسط:نازگل موضوع: نظرات (0)