لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ال ای دی اسنوا مدل55SK610UD

ال ای دی 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SK610UD

ال ای دی 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SK610UD یک تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت با کیفیت پنل +A و ساختار پنل IPS است. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه است که باعث می شود تصاویر در زوایای مختلف با کیفیت بالا مشاهده شوند.این تلویزیون دارای دو بلندگو با توان خروجی کلی 30 وات است. همچنین دارای سیستم صوتی دالبی است که باعث می شود صدای تلویزیون با کیفیت و رسا باشد.در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید .

این تلویزیون دارای امکانات هوشمند مختلفی از جمله گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2، وای فای، بلوتوث، مرورگر وب و … است. همچنین دارای سیستم عامل اندروید است که امکان نصب و استفاده از برنامه های مختلف را فراهم می کند.

برند اسنوا متعلق به یک شرکت ایرانی است که سابقه درخشانی در تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری دارد. تلویزیون اسنوا از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است و با مجهز بودن به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا، تصویر را خوش رنگ، درخشان و با کیفیت فوق العاده ای پخش می کند، همان قدر که کیفیت تصویر در یک تلویزیون ال ای دی اهمیت بالایی دارد کیفیت و رسا بودن صدا نیز از نکات با اهمیت است. اسنوا نیز با توجه به این نکته از بلندگوهای حرفه ای که صدا را شفاف و قدرتمند پخش می کنند در این محصولات استفاده کرده. این مدل از تلویزیون اسنوا یکی از محصولات منحصر به فرد این شرکت می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. تلویزیون ال ای دی اسنوا به سیستم عامل اندروید مجهز شده که به شما امکان نصب اپلیکیشن ها و برنامه های ممکن را می دهد و برای ذخیره سازی این برنامه ها در تلویزیون حافظه داخلی 8 گیگا بایت در نظر گرفته شده است. HDR10 یکی از جدید ترین تکنولوژی های موجود در تلویزیون هوشمند اسنوا به شمار می آید قابلیت HDR10 به‌ صورت خودکار، رنگ و وضوح تصویر را به‌ گونه‌ای تنظیم می‌کند که اجسام و زوایای آن ها حتی در پس‌ زمینه‌ی هم رنگ شان، به‌ طور کامل قابل تشخیص باشند.

 

 

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        پردازنده چهار هسته ای

·        حافظه داخلی 8 گیگابایت

·        رم 1.5 گیگابایت

·        قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی


تلویزیون‌های LED اسنوا از جمله تلویزیون‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در بازار ایران هستند. این تلویزیون‌ها دارای ویژگی‌های متنوعی هستند که می‌توانند نیازهای کاربران مختلف را برآورده کنند.

از جمله ویژگی‌های کلیدی تلویزیون‌های LED اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        کیفیت تصویر: تلویزیون‌های LED اسنوا در کیفیت‌های تصویر مختلفی از جمله Full HD و 4K عرضه می‌شوند. کیفیت تصویر این تلویزیون‌ها قابل قبول است و می‌توانند تصاویر را با وضوح و کنتراست بالا نمایش دهند.

·       
صدا: تلویزیون‌های LED اسنوا دارای سیستم صوتی با توان خروجی مناسب هستند. این سیستم صوتی می‌تواند صدای تلویزیون را با کیفیت و رسا پخش کند.

·        امکانات هوشمند: تلویزیون‌های LED اسنوا دارای امکانات هوشمند مختلفی هستند که می‌توانند تجربه کاربری را بهبود بخشند. این امکانات شامل گیرنده دیجیتال داخلی، وای فای، بلوتوث، مرورگر وب و ... هستند.

 

 

کیفیت تصویر 4K چیست؟

رزولوشن در کیفیت تصویر کلی نمایشگر ها تاثیر زیادی دارد. امروزه بیشتر نمایشگرها با رزولوشن Ultra Hd-4K و Full hd تولید می شوند.

در کل کیفیت 4k دارای رزولوشن چهار برابر کیفیت FULL HD است یعنی تصاویری واضح تر به شما ارائه می دهد که این مورد در تلویزیون ها اهمیت زیادی دارد.

برای ارتقای رزولوشن های با کیفیت پایین تر، تلویزیون های 4k مجهز به قابلیت ارتقا دهنده هستند که با این فرآیند تعداد رزولوشن قسمت هایی از تصاویر دارای رزولوشن پایین تر را افزایش می دهد.

 

تلویزیون اسمارت چیست؟

با روند رو به رشد استفاده از تلویزیون های Smart (هوشمند)، تقریبا دیگر تلویزیون جدیدی نمی بینید که اسمارت نباشد.

قابلیت ها و اپلیکیشن های جالب موجود در تلویزیون های هوشمند که روز به روز گسترده تر و جذاب تر می شوند همه را به سمت خود کشانده است.

 

فناوری HDR در صفحه ‌نمایش ال ای دی اسنوا مدل55SK610UD  چیست؟

HDR مخفف High Dynamic Range یا تصویر برداری دامنه دینامیک بالا است و بااینکه نام مشابه ای با تکنولوژی عکاسی دوربین گوشی هوشمندتان دارد، در حقیقت این دو هیچ ارتباطی به هم ندارند.

تلویزیون‌ های HDR طوری طراحی‌شده ‌اند که تصاویر واقعی ‌تری با دست‌ کاری رنگ ‌ها به‌ گونه‌ ای که بیشتر شبیه به زندگی واقعی به نظر برسد، نشان دهند.

تلویزیون‌ های HDR با افزایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن و اضافه کردن رنگ بیشتر به تصاویر به‌ صورت کلی، می‌ توانند چیزی را که دوربین در هنگام فیلم ‌برداری می ‌دیده به شما نشان دهند، گویی خود در آنجا ایستاده باشید.

هرگاه صحبت از تلویزیون‌ های HDR و محتوای HDR باشد، باید دو استاندارد مهم را مدنظر قرار دهیم:

HDR10 ،Dolby Vision استاندارد معمول برای هر دو سازندگان دستگاه تلویزیون و تولید کنندگان محتوای این صنعت است؛ اما اگر به خرید تلویزیون بروید، هیچ‌ گاه نام HDR10 را بر لیست قابلیت‌ های تلویزیون نمی‌بینید.

هر سازنده، این استاندارد را به نامی متفاوت می ‌خواند.

اگر ببینید که یک تلویزیون به‌ طور کلی از HDR پشتیبانی می‌کند، می‌ توانید تصور کنید که منظور فروشنده HDR10 است.

چون این یک استاندارد آزاد است، سازندگان محتوا می ‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ های لایسنس از آن استفاده کنند.

 

screen mirroring چیست؟

screen mirroring به معنی اشتراک گذاری یا آینه کردن صفحه نمایش است.

به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش گوشی یا لپ تاپ برخی اوقات لازم است که ان را روی صفحه بزرگتری شیر کنید که اپ ها و روش های زیادی با استفاده از کابل و بدون کابل (WIFI) برای این کار وجود دارد که یکی از این موارد تکنولوژی screen mirroring است.

 

Dolby Digital چیست؟

صدای فراگیر یک بخشی جدایی ناپذیر از تجربه سینمای خانگی است و با این وجود، بسیاری از فرمت های صدای فراگیر برای استفاده وجود دارند.

این به قابلیت های سیستم صوتی، طرح بلندگو و محتوا نیز بستگی دارد.

احتمالا بیشترین استفاده از فرمت هایی است که بخشی از خانواده Dolby Digital هستند.

تلویزیون 55 اینچ هوشمند اسنوا مدل SSD-55Sk610UD از جدیدترین تلویزیون های 55 اینچ برند اسنوا می باشد که با ارزانترین قیمت میتوانید تلویزیون اسنوا را از انتخاب کلیک خریداری کنید.

 

 

 

 نقاط قوت

·        کیفیت تصویر خوب

·        صدا با کیفیت

·        امکانات هوشمند متنوع

 

نقاط ضعف

·        توان خروجی صدای بلندگوها می تواند بیشتر باشد

·        قیمت نسبتا بالا

 

 

 

 

جمع بندی

ال ای دی 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SK610UD یک تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر و صدا خوب است که امکانات هوشمند مختلفی را ارائه می دهد. این تلویزیون برای استفاده در فضاهای متوسط مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب مناسب است. قیمت این تلویزیون در بازار ایران حدود 19 میلیون تومان است.

 


برچسب: ال ای دی اسنوا مدل55SK610UD،قیمت ال ای دی اسنوا مدل55SK610UD،مشخصات ال ای دی اسنوا مدل55SK610UD، تلویزیون 5 اینچ اسنوا،ال ای دی اسنوا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۳:۵۰ توسط:نازگل موضوع: نظرات (0)