لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ساید بای ساید دوو مدل DS-3640MW

 ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل DS-3640MW

ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل DS-3640MW از سری محصولات جدید ساخته شده توسط شرکت بزرگ دوو می باشد. این محصول ایرانی دارای فن آوری های روز دنیا بوده و از طراحی منحصر بفرد عالی برخوردار می باشد. وجود کمپرسور اینورتر دیجیتال در این مدل از یخچال ساید بای ساید دوو از نقاط قوت این محصول بحساب می آید. پس در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطئن راتجربه کنید .کمپرسور اینورتر دیجیتال نسبت به کمپرسورهای قدیمی و معمولی 23 درصد انرژی برق کمتری مصرف می کند. کمپرسور اینورتر دیجیتال دارای پنج سطح عملکردی است که عملکرد کمپرسور را نسبت به کمپرسورهای معمولی بهینه می کند. وجود نمایشگر LED با کنترل لمسی Touch Screen، مدیریت دستگاه مانند قابلیت مشاهده زمان تعویض فیلتر، فعال سازی سیستم سرمایش یخچال و فریزر، توسط این نمایشگر به صورت لمسی امکان پذیر می باشد. طراحی باشکوه ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل DS-3640MW از مشخصه های مهم این محصول می باشد، توجه به الگوهای منحصربفرد در طراحی برای رسیدن به محصولی که علاوه بر پوشش نیاز های خانواده، زیبایی باشکوهی داشته باشد. با وجود این دیدگاه تولید یک یخچال فریزر بزرگ با امکانات مختلف که بتواند با جذابیت طراحی خود، محیط آشپزخانه را دلپذیر تر کند هدفی بود که در پرایم سه درب بزرگ به آن فکر می کردیم. طراحی زیبا، خیره کننده و مدرن ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل DS-3640MW شکوه جذابی به آشپزخانه شما می دهد. طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را برای مصرف کنندگان عزیز ارائه کرده است.

 

 

مشخصات ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل DS-3640MW

از زیبایی های ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل DS-3640MW می توان به لامپ های LED دارای روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های معمولی است. این لامپ ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شود. طراحی این درب ها به نوعی است که درون درهای یخچال آرام بندهایی تعبیه شده تا از بسته شدن در یخچال مطمئن شویم و در صورت با زمانده در یخچال، هشدار هایی این موضوع را به شما اطلاع خواهند داد. دیگر نگران بسته شدن در یخچال نباشید، این یخچال با سامانه خودکار بسته شدن در یخچال همراه با زنگ هشدار باز بودن در، به شما کمک می کند تا مانع هدر رفتن انرژی شوید. با زماندن در یخچال و از بین رفتن مواد غذایی هیچ وقت برای شما اتفاق نمی افتد.  طراحی فضای داخلی محصول بسیار جا دار انجام شده است، با وجود همه قفسه ها و محفظه های جادار، دیگر نگران مهمانی های پر جمعیت نباشید، ساید بای ساید 36 فوت دوو  مدل DS-3640MW امکان نگهداری میوه و سبزی های بیشتری را نسبت به یخچال های معمولی برای شما فراهم می آورد. با حجم فریزر 228 لیتری یکی از بزرگ ترین فریزرهای داخل بازار است و با فراهم آوردن فضای 491 لیتری یخچال ، جمعا 719 لیتر فضا در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. وجود سامانه سرمایش سریع یخچال ، این قابلیت به منظور حفظ یکپارچگی و طراوت مواد غذایی، توان یخچال را به حداکثر رسانده تا مواد غذایی در سریع ترین زمان به دمای مورد نظر برسند. کمپرسور به مدت 150 دقیقه با حداکثر توان کار خواهد کرد تا دمای یخچال را به 4 درجه برساند. سامانه سرمایش سریع فریزر با سرعت بخشیدن به فرایند انجماد و پایین آوردن دمای فریزر در کمترین زمان باعث حفظ ارزش و شکل ظاهری مواد غذایی می شود.

 

 

 

قابلیت های مدل DS-3640MW

یخچال ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدل DS-3640MW یخچال فریزر 36 فوت با درب فرانسوی است. از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        یخچال 22.1 فوت مکعب و فریزر 13.8 فوت مکعب

·        محفظه یخچال با قابلیت تنظیم دما

·        محفظه فریزر بدون یخ زدگی

·        یخ ساز و آبسردکن

·        درب های استیل ضد زنگ

·        رتبه Energy Star

 

 

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در 5 ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. این یخچال با داشتن موتور اینورتر دیجیتال از 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی را برخوردار می باشد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل رسانده، در نتیجـه مـواد غذایـی را بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت نگه می دارد. کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کننـد .همین موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) ساید بای ساید دوو مدل  DS-3640MW

این سامانه با برخورداری از سنسور کنترل دما می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد. سپس سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات را آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین کند . 

 

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه

 محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت (محفظه جادویی مجیک زون) و مواد پروتئینی (در دمای ثابت 4 درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی را فراهم می‌ آورد. محفظه چیلر (محفظه جادویی مجیک زون) در یخچال های ساید دوو سری پرایم (Prime) وجود دارد.

 

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه Air Fresh Filter

سیستم فیلترینــگ بــه کار برده شده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آلاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

 

برخی از ویژگی های کلیدی یخچال ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدل DS-3640MW عبارتند از:

·        ظرفیت بزرگ: این یخچال دارای 36 فوت مکعب فضای ذخیره سازی است که برای خانواده های بزرگ یا هر کسی که به فضای ذخیره سازی اضافی نیاز دارد ایده آل است.

·        محفظه یخچال با قابلیت تنظیم دما: محفظه یخچال دارای قابلیت تنظیم دما است تا بتوانید به راحتی دمای مناسب را برای مواد غذایی خود تنظیم کنید.

·        محفظه فریزر بدون یخ زدگی: محفظه فریزر بدون یخ زدگی است به این معنی که دیگر مجبور به یخ زدایی دستی آن نیستید.

·        یخ ساز و آبسردکن: این یخچال مجهز به یخ ساز و آبسردکن است که به شما امکان می دهد به راحتی به یخ و آب تصفیه شده دسترسی داشته باشید.

·        درب های استیل ضد زنگ: درب ها از جنس استیل ضد زنگ هستند که ظاهری شیک و مدرن به یخچال می دهند.

 

 

کلام آخر

در مجموع، یخچال دوو الکترونیک سری پرایم مدل DS-3640MW گزینه ای عالی برای خانواده های بزرگ یا هر کسی است که به دنبال یخچال جادار و پر امکانات است.


برچسب: قیمت ساید بای ساید دوو مدل DS-3640MW،ساید بای ساید دوو مدل DS-3640MW،ساید بای ساید دوو ،یخچال فریزر 36 فوت دوو،یخچال دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۰:۱۹ توسط:نازگل موضوع: نظرات (0)